Cum Returnezi Produsele
În cazul în care produsul comandat nu este conform așteptărilor tale, îl poți returna în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestuia.
Condiții de retur:
- Produsul trebuie să fie nou, fără urme de utilizare, cu etichetele originale și în ambalajul original. Te rugăm să ambalezi produsul astfel încât acesta să fie protejat la transport, iar awb-ul să nu fie lipit direct pe ambalajul original.
- NU se pot returna produsele de lenjerie intimă: chiloți, sutiene, bustiere, dresuri, șosete, costume de baie. Excepție fac dresurile/șosetele care nu au fost probate și au etichetele intacte.
- Nu se pot returna vouchere cadou
CE TREBUIE SĂ FACI:

Ne trimiți solicitarea de retur
completând detaliile în formularul de mai jos

Trimiți produsul/produsele
pentru retur la sediul nostru, prin firma de curierat preferată de tine, costul de transport fiind în sarcina ta:
IYA CONCEPT TRADE SRL
Str General Dragalina nr 120, Turda, jud. Cluj
0742 290 785

Returnarea banilor
(contravaloarea produsului) se va face în funcție de modalitatea de plată utilizată în momentul plasării comenzii:
- Card - rambursarea sumei se va face pe cardul utilizat pentru plata comenzii, prin intermediul procesatorului de plăți
- Ramburs - rambursarea sumei se va face în contul pe care ni-l comunici în momentul în care ne semnalezi intenția de retur
- Gift card - cardul cadou va fi reîncărcat în vederea utilizării acestuia la o comandă viitoare
Termenul de procesare a returului este de 7 zile lucrătoare din momentul în care acesta ajunge la noi. Vei primi pe email Nota de credit în momentul procesării acestuia. Suma rambursată va fi vizibilă în contul tău în aceeași zi sau în termen de mai multe zile, în funcție de bancă.
Schimbul de produse
În cazul în care dorești să schimbi mărimea sau produsul comandat, este necesar să plasezi o comandă nouă pentru articolul dorit și să urmezi procedura de retur pentru cel pe care dorești să îl returnezi.
În cazul în care există diferențe de preț la momentul plasării comenzii noi, se va achita prețul afișat pe site, iar suma rambursată pentru produsul returnat va fi cea achitată pentru acesta.
Aceste două procese sunt tratate separat, opțiunea de schimb direct nefiind disponibilă. Ai totuși posibilitatea de a preda curierului produsul pentru retur, în momentul livrării noii comenzi, dacă ne informezi despre această intenție (este suficient să dai un reply la emailul cu noua comandă și să ne comunici acest lucru). Această opțiune este disponibilă doar pentru România. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face conform procedurii descrise mai sus.